Friday, January 20, 2017

Kako raste Hidroponi feferon u bocama

Hidroponi je sadnja sve http://slosa.blogspot.com/2016/04/cara-menanam-cabai-hidroponik-dalam-botol-bekas.html popularan iz dana u dan. Osim toga da bude hobi popuniti upražnjena puta, mnogi ljudi su zainteresirani za uzgoj po hydroponic načina uzgoja kao potencijal za dodavanje obitelj prase banke.

Ranije sam pokušao koristiti boca Hidroponi sustav s Wick / Wick, onda nosite raspoloživog Voda Ishrana Grandasil,
A za iste biljke Bawang Merah cabe.
Ali to nije uspjelo.

Po mojoj procjeni, najvjerojatnije zbog svoje prehrane vode,
Nakon toga sam se napokon odvažio na kupnju gnojiva Nutrition AB Mix, a ja sam kupio paket Hobi Hidroponi Saung za 75 tisuća.
Ispod viđenja nakon što sam izaći iz kutije.

U nastavku su neke prednosti i razlozi za jačanje motivacije kako bi naučili kako rastu biljke s hidroponi, među ostalima:

Hidroponi je dokazano učinkovitiji od konvencionalnih sadnje na zemlju, jer oni ne moraju zaliti vodom na dnevnoj bazi, jer se koristi hranjiva otopina / media mineralna otopina korištena je pohranjena u spremniku, tako da smo samo ga kontrolira.
Hidroponi može povećati ograničen zemlju, jer ne zahtijeva puno zemlje, pa i medije, biljke mogu biti u fazama
Hidroponi je dokazano okoliš jer ne koriste pesticide ili insekticide koji mogu oštetiti tlo, koristeći samo 1/20 običnih biljaka vodom, te smanjiti emisiju CO2, jer ne morate koristiti vozilo ili stroj.

Kako raste Hidroponi feferon u bocama
Hidroponi je sadnja sve popularnije iz dana u dan. Osim toga da bude hobi popuniti upražnjena puta, mnogi ljudi su zainteresirani za uzgoj po hydroponic načina uzgoja kao potencijal za dodavanje obitelj prase banke.

Ranije sam pokušao koristiti boca Hidroponi sustav s Wick / Wick, onda nosite raspoloživog Voda Ishrana Grandasil,
A za iste biljke Bawang Merah cabe.
Ali to nije uspjelo.

Po mojoj procjeni, najvjerojatnije zbog svoje prehrane vode,
Nakon toga sam se napokon odvažio na kupnju gnojiva Nutrition AB Mix, a ja sam kupio paket Hobi Hidroponi Saung za 75 tisuća.
Ispod viđenja nakon što sam izaći iz kutije.

U nastavku su neke prednosti i razlozi za jačanje motivacije kako bi naučili kako rastu biljke s hidroponi, među ostalima:

Hidroponi je dokazano učinkovitiji od konvencionalnih sadnje na zemlju, jer oni ne moraju zaliti vodom na dnevnoj bazi, jer se koristi hranjiva otopina / media mineralna otopina korištena je pohranjena u spremniku, tako da smo samo ga kontrolira.
Hidroponi može povećati ograničen zemlju, jer ne zahtijeva puno zemlje, pa i medije, biljke mogu biti u fazama
Hidroponi je dokazano okoliš jer ne koriste pesticide ili insekticide koji mogu oštetiti tlo, koristeći samo 1/20 običnih biljaka vodom, te smanjiti emisiju CO2, jer ne morate koristiti vozilo ili stroj.


No comments:

Post a Comment